Продавець Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
41 відгук
0 (800) 20-57-98
+380 (41) 246-04-66
iBoard
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром
  • Доставка поштою
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 20000 ₴.
  • Meest ПОШТА
  • Delivery
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиОплата на р\р
  • Готівкою
  • Оплата на картку ПРИВАТБАНКУ 5168 7427 1728 4750 одержувач ОЛІЙНИК В. О.одержувач ОЛІЙНИК В. О.
  • Післяплата

Гарантія:

Умови гарантійного обслуговування

Підприємство-виробник зберігає за собою право відмови від виконання гарантійних зобов’язань у випадку невиконання споживачем викладених нижче умов гарантійного обслуговування.
Дуже просимо Вас уважно прочитати умови гарантійних зобов'язань (гарантійної підтримки), перевірити правильність заповнення гарантійного талона. Гарантійний талон дійсний тільки за наявністю правильно та чітко вказаних: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких штампів фірми-продавця в усіх зазначених місцях, підпису продавця.
При порушенні цих умов, а також у разі, коли дані, що вказані в гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті, змінені або не можуть бути встановлені, талон визнається недійсним.
Обмін товару належної якості проводиться тільки тоді, якщо товар не використовувався, збережений його товарний вид, пломби, ярлики, захисні плівки і т.д.
Безкоштовний ремонт виробу проводиться протягом гарантійного строку з дня введення в експлуатацію. При відсутності відмітки про дату продажу (введення в експлуатацію) гарантійний строк розраховується з дня виготовлення виробу. Замовник (споживач) повинен, за необхідності, надати виріб для ремонту в уповноважений сервісний центр в оригінальній упаковці та у повній комплектації.

Виріб приймається до гарантійного ремонту в оригінальній упаковці і повній комплектності, за наявністю оформленого гарантійного талону.

Продавець не бере на себе відповідальність:
- за вибір споживачем товару, сумісності з будь-яким іншим виробом любого типу і не відшкодовує збиток;
- за прямі або непрямі збитки, що є результатом, як втрата доходу, простою устаткування, псування програмного забезпечення, втрата даних, вартість заміни, транспортні витрати, тощо.
Гарантія і інші зобов'язання не поширюються на:
- всі витратні матеріали і аксесуари (підставки, указки і т.ін.);
- програмне забезпечення, конфігурацію параметрів операційної системи (і т.ін.);
- з’єднувальні кабелі (інформаційні, живлення і т.ін.);
- COM, LPT, PS/2, USB, контролери (входи/виходи), оскільки вихід з ладу цих вбудованих пристроїв можливий лише унаслідок порушення правил їх експлуатації (некоректним підключенням зовнішніх пристроїв, підключенням несправних зовнішніх пристроїв і т.ін.).



Виріб знімається з гарантійного обслуговування у разі виявлення:
- відсутності правильно оформленого гарантійного талону, виправлення чи підробки зазначених вище документів;
- механічних пошкоджень (пошкодження корпусу виробу, корпусів роз'ємів, зламан

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner